Verkeerde maat shirt? Loslatende bedrukking?
Terug
Clubnieuws 9 Maart

Verkeerde maat shirt? Loslatende bedrukking?

Nieuws afbeelding

Verkeerde maat shirt?

Alle teams van AHC zijn inmiddels voorzien van het nieuwe AHC shirt. Bij het uitdelen blijkt soms echter dat, ondanks de passessies, de geleverde maat toch te groot of te klein is. In dat geval dienen de volgende stappen doorlopen worden;

1.     Binnen het eigen team rondvragen of er shirts geruild kunnen worden.

2.     Indien dit niet lukt, een mailtje sturen naar [email protected] met daarbij vermeld de naam van de speler, maat van het huidige shirt en maat van het nieuwe gewenst shirt.

3.     De Kledingcommissie zal bekijken of er op een andere manier (met spelers uit een ander team) geruild kan worden.

4.     Indien dit niet lukt, zal de Kledingcommissie met Veldman Sport afstemmen dat er een nieuw shirt klaargemaakt wordt.

Zelf langs Veldman gaan heeft dus geen zin; zij zullen alleen shirts ruilen indien akkoord van de Kledingcommissie. Indien akkoord zal dit gemaild worden aan de speler met een verwachte afhaaldatum, bij Veldman.

 

Loslatende bedrukking?

Tevens hebben we helaas van meerdere kanten moeten horen dat de AHC-logo’s op de nieuwe shirts loslaten. Dit probleem is reeds kenbaar gemaakt bij Veldman Sport en Indian Maharadja. Om een duidelijk beeld te krijgen om hoeveel shirts het gaat, verzoeken wij de spelers met een shirt met een loslatend AHC logo, zich te melden bij de Kledingcommissie door te mailen naar [email protected]. Tot die tijd kan er gewoon met de shirts gespeeld worden. 

Mocht het zo zijn dat de bedrukking op de borst of rechtermouw loslaat, dan mag dit direct gecommuniceerd worden met Veldman.

 

Wij hopen op korte termijn tot een oplossing te komen met Veldman en Indian Maharadja, hetgeen via de site gecommuniceerd zal worden.

 

De Kledingcommissie