Inleveren keepersspullen
Terug
Mededelingen 4 Juni

Inleveren keepersspullen

Nieuws afbeelding

Inleverdagen voor het materiaal van dit seizoen zijn dinsdag 26 juni van 16.30-18.30 en woensdag 27 juni van 16.00 tot 20.00 in het clubhuis.
De teams die geen vaste keeper hebben, moeten dan hun uitrusting in komen inleveren.
Heb je al een idee, wat defect is of ontbreekt, graag meteen aangeven bij het inleveren.
Heb je al een idee, wat niet meer past (maat) dan graag ook melden tijdens het inleveren. 
Als al het materiaal weer "binnen” is, kan er worden gekeken wat defect is of ontbrekend en wat moet worden besteld. Zodat komend seizoen weer iedereen van veilig, juist en compleet materiaal kan worden voorzien.
Zorg dat je tas niet is voorzien van allerlei extra’s zoals een kuub zand, een berg schimmel, papiertjes, snoepjes of 6 maanden niet gewassen kleding. Wel is het fijn als je tas voorzien is van een briefje met teamaanduiding en naam en telefoonnummer van een contactpersoon. Zet ook op het briefje aandachtspunten waar wij naar moeten kijken.
De spullen mogen voor het inleveren nog even een sopje krijgen en gelucht worden. Dit kun je gewoon in bad doen met wat wasmiddel. Dan zijn de spullen voor het komend seizoen weer fris en voorkomen we dat er schimmel op komt.

Voor de vaste keepers: jullie mogen de spullen zelf houden of in je kluis op AHC doen. Zorg er wel voor dat je ze schoonmaakt en lucht. Als er iets vervangen moet worden, kun je ook op een van deze twee data langskomen.

Tot 26 of 27 juni!